نمایندگی بوتان در رشت

خدمات بوتان در رشت را با مطبوع سازان تجربه کنید. در نمایندگی بوتان در رشت در قسمت تعمیرات خدمات بی نظیری برای شما در نظر گرفته شده است. از جمله خدمات نمایندگی بوتان می توان موارد زیر را در نظر گرفت :

09113483062          مهندس وطن دوست

  01333262506                  دفتر مطبوع سازان

  • تعمیرات را در محل انجام میدهیم.
  • تعمیرات را با کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهیم.
  • بابت هزینه ها و قطعات تعویض شده به شما فاکتور تحویل داده میشود.
  • برای تعمیرات از قطعات اورجینال استفاده می شود.

نصب، تعمیر و خدمات پس از از فروش پکیج دیواری بوتان باید توسط تکنسین و سرویسکاران مجرب این شرکت صورت گیرد، لذا در صورت نصب این محصول توسط شخصی غیر از تکنسین شرکت بوتان، گارانتی آن لغو می گردد.

جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج، خرید و نصب رسوب گیر پلی فسفات یا انواع دیگر رسوب گیر در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب پکیج دیواری بوتان شامل شیرآلات و اتصالات نصب پکیج نیز به تاسیسات مطبوع سازان امکان‌پذیر است.

نمایندگی بوتان رشت

 کدام مدل پکیج بوتان مناسب خانه ماست؟

 مقایسه مدل های مختلف پکیج بوتان برای انتخاب درست پکیج دیواری می بایست مقایسه ای میان قابلیت و ویژگی های مدل های مختلف آن داشته باشیم تا بتوانیم به انتخاب درست برسیم. در ادامه به برخی از این ویژگی ها می پردازیم :

آنالوگ یا دیجیتال

مدل های دیجیتال پکیج بوتان دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال بر روی دستگاه می باشند که نمایش دهنده دمای آب، حالت زمستانه یا تابستانه بودن و …. می باشد.

مهمترین ویژگی مدل دیجیتال در مقایسه با مدل آنالوگ، عیب یابی دیجیتال این دستگاه است. در این مدل ها در صورت بروز خطا یا ایراد در دستگاه، سیستم عیب یاب خودکار، مشکل ایجاد شده را پیدا کرده و به صورت یک کد خطا بر روی صفحه  نمایشگر دستگاه نشان می دهد. به کد نمایش داده شده توسط دستگاه، کد خطا یا کد ارور می گویند. با داشتن این کد خطا مشکل دستگاه خود را متوجه می شوید و بدانید برای رفع آن چه کارهایی می توان انجام داد. کد خطا مدل های پکیج دیجیتال  به سرویسکاران کمک میکند و تعمیر دستگاه را برای آن ها ساده ترمی کند. قابل ذکر است دیجیتال بودن دستگاه باعث می شود قیمت پکیج بوتان بالاتر رفته و شما هزینه بیشتری برای خرید پکیج بوتان بپردازید.

از میان مدل های مختلف پکیج دیواری بوتان، مدل های زیر دیجیتال می باشد :
  • پرلا پرو
  • پارما دیجیتال

و دو مدل دیگر، از مدل های آنالوگ هستند:

  • بیتا

گفتنی است در مدل های آنالوگ از این جهت که سیستم عیب یاب و نمایشگر دیجیتال بر روی آن ها تعبیه نشده است، قیمت پکیج بوتان ارزان تر نسبت به مدل های دیجیتال می باشند.

 کیفیت ساخت قطعات

در خرید پکیج دیواری، مهم ترین عاملی که بایستی به آن توجه شود کیفیت ساخت قطعات آن است. اگر شما دستگاهی با کیفیت داشته باشید کمتر درگیر خرابی دستگاه خواهید بود. گفتنی است کیفیت قطعات بر قیمت پکیج بوتان تاثیر بسیار دارد.

ظرفیت حرارتی

ظرفیت حرارتی، میزان حرارتی است که دستگاه قادر به تولید آن می باشد. هر چقدر فضایی که پکیج دیواری قرار است در آن نصب گردد بزرگ تر باشد، نیاز به ظرفیت حرارتی بالاتری دارد. در حال حاضر معمولا کمترین ظرفیت حرارتی که برای ساخت پکیج در نظر گرفته می شود  22  کیلو وات است. این ظرفیت معمولا به عنوان کف ظرفیت حرارتی پکیج دیواری مطرح است. ظرفیت های بالاتر شامل24 کیلو وات،  28 کیلو وات و 32 کیلو وات  است.

پکیج پرلا پرو

پرلا پرو از با کیفیت ترین مدلهای پکیج های شرکت بوتان است که رقیبی برای محصولات مشابه خارجی محسوب می شود. کیفیت ساخت قطعات داخلی پکیج پرلا پرو مطلوب است. قیمت پکیج بوتان پرلا پرو، گران ترین در میان باقی مدل ها است که به دلیل کیفیت بالای قطعات و امکانات بالای به کار رفته در آن می باشد.

پکیج بوتان مدل پرلاپرو دارای صفحه نمایشگر و سیستم عیب یاب الکترونیک می باشد که سرویس و نگهداری این دستگاه را بسیار آسان تر نموده است.
پرلا پرو در ظرفیت های 24، 28، 32 تولید و روانه بازار می شود. با توجه به ظرفیت های تولیدی این مدل از پکیج های بوتان میتوان فهمید که این سری، برای ساختمان با متراژ های بزرگ دسته بندی شده اند.

پکیج بوتان مدل پرلاپرو مجهز به فن جهت خروج محصولات احتراق بوده و در این دستگاه از دو مبدل اصلی و ثانویه جهت گرمایش آب استفاده شده است. در واقع پکیج بوتان پرلاپرو از با کیفیت ترین و گران ترین مدل های پکیج بوتان می باشد.

پارما دیجیتال

پکیج بوتان مدل پارما 24 دیجیتال ، از مدل‌های جدید و خوش ساخت شرکت بوتان می باشد. این مدل با توان حرارتی 24 کیلوکالری ، توانایی پوشش محیط تا 150 متر (با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان، مصالح مصرفی و …) را داراست. پکیج پارما 24 دارای دو مبدل جهت تامین آب گرم و گرمایش شوفاژ( مبدل اصلی  و مبدل صفحه ای) دارای راندمان حرارتی بیش از 92% بوده و نیاز شما را کاملا برطرف میکند.

پارما دیجیتال دارای صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد. پکیج پارما 24 دیجیتال، قابلیت نمایش اطلاعات دستگاه در زمان کار مانند دمای آب گرم و مدار گرمایش و همچنین نمایش کدهای خطا و عیب یابی می توان اشاره کرد که این اطلاعات نقش زیادی در استفاده راحت تر از پکیج ایفا می‌کند.

پکیج پارما 24 دیجیتال به صورت محفظه احتراق بسته می باشد در واقع  به زبان ساده یعنی اینکه تمامی مراحل احتراق ، در کیفیت هوای محیط نصب پکیج تغییری ایجاد نمی کند و باعث کاهش اکسیژن محیط و یا انتشار CO در محیط نصب نمی شود.

بیتا

پکیج بوتان مدل بیتا، جدیدترین مدل پکیج شرکت بوتان می باشد. بیتا پس از اعمال تحریم ها و ایجاد مشکلات در واردات قطعات خارجی، در شرکت توسعه قطعات الیکا (شرکت بیتا) تولید شد. گفتنی است شرکت بیتا از زیر مجموعه های شرکت بوتان می باشد. قطعات داخلی پکیج بیتا بیشتر از قطعات ایرانی و چینی می باشد. این مدل ارزان ترین قیمت را در بین پکیج بوتان دارا می باشد.
بوتان در تولید پکیج مدل بیتا سعی داشته است قیمت تمام شده را کاهش دهد تا این پکیج در رده مدل اقتصادی قرار گیرد.از این جهت در این مدل صفحه نمایشگر دیجیتال  حذف شده است. قیمت رقابتی پکیج بیتا، این مدل را به یکی از پرفروش ترین دستگاه های بازار تبدیل کرده است.
پکیج بوتان بیتا در سه ظرفیت 22 و 24 و26 کیلووات  تولید و عرضه می شود.
پکیج بیتا مجهز به فن جهت خروج محصولات احتراق است.

ویژگی های بهترین مرکز خدمات تعمیر پکیج

  • توانایی تعمیر انواع برند های پکیج شوفاژ دیواری
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر پکیج
  • در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر و با تجربه
  • جایگیزین کردن قطعات معیوب با قطعات اصلی
  • پوشش تمامی مناطق رشت

بسیاری از خرابی های پکیج به خاطر تاخیر در سرویس و عدم تعمیر این وسیله گرم کننده می باشد.

نمایندگی بوتان در رشت

در این قسمت می خواهیم به برخی از ایرادات پکیج بوتان بپردازیم :

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج بوتان

  1. فشار گاز ورودی کم است یا فشار شیر کنترل گاز تنظیم نیست
  2. سنسور آبگرم مشکل دارد.
  3. مبدل صفحه ای رسوب گرفته
  4. خرابی فلوسویچ
  5. ارتباط لوله آبگرم با آب سرد ( معمولا خرابی در شیر برقی ماشین لباسشویی )
  6. فشار ورودی آب سرد خیلی زیاد است.

آب مصرفی داغ است ولی رادیاتور ها سرد است.

  1. اگر در دستگاه کالدا ونزیا این اتفاق به وجود آید معمولا خرابی پمپ یا فلوسوییچ عامل این ایراد است.
  2. خرابی شیر سه طرفه یا محرک شیر سه طرفه
  3. سنسور شوفاژ خراب است.شیر رفت یا برگشت بسته است و یا شیلنگ آن مسدود شده است.
  4. وجود هوا در مدار شوفاژ یا خرابی ایرونت پکیج

بالا رفتن فشار بار پکیج

  1. خرابی منبع انبساط و یا باد منبع انبساط تنظیم نیست.
  2. لوله یا شیلنگ منبع انبساط مسدود شده است.
  3. خرابی یا باز بودن شیر پر کن پکیج شوفاژ دیواری
  4. سوراخ بودن مدار داخلی در پکیج تک مبدل
  5. سوراخ بودن مبدل ثانویه

نوسان دمای آبگرم مصرفی پکیج بوتان

  1. تنظیم نبودن شعله
  2. مبدل صفحه ای رسوب گرفته
  3. سنسور آبگرم مصرفی معیوب است.
  4. نوسان فشار آب ورودی کم یا زیاد شدن فشار آب به صورت مداوم
  5. کم بودن فشار آب ورودی

انفجاری روشن شدن پکیج

  • تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا مشعل
  • تنظیم نبودن فشار گاز
  • دودکش نا مناسب
  • ضعیف بودن ولتاژ جرقه زن
  • وجود گرد و غبار روی مشعل و الکترود جرقه زن

افت فشار مکرر مدار گرمایش

وجود نشتی آب در مدار گرمایش

وجود هوا در مدار گرمایش

نصب و تعمیر پکیج بوتان

محدوده فعالیت ما

تاسیسات مطبوع سازان نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در رشت خیابان سعدی، خیابان معلم، فلگه گاز،خیابان گلسار و حمیدیان، تختی و… به طور کلی شهر رشت را در زمینه خدمات پوشش می دهد.

نمایندگی بوتان در رشت
نمایندگی بوتان در رشت
پکیج بوتان در رشت تعمیرات فروش

لیست نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان رشت

شماره نمایندگی بوتان رشت

برای بهرمندی از خدمات پس از فروش شرکت بوتان در رشت  با شماره  09113483062  و شماره دفتر 01333262506  تماس بگیرید .

تاسیسات مطبوع سازان نماینده رسمی شرکت بوتان در شهر رشت میباشد.

نمایندگی کد 5005284 شرکت صنعتی بوتان

برخی از خدمات شرکت مطبوع سازان :

  • نصب پکیج بوتان در رشت
  • تعمیر پکیج بوتان در رشت
  • سرویس پکیج بوتان در رشت
  • فروش محصولات بوتان در رشت
نمایندگی بوتان در رشت و ایران رادیاتور رشت
نمایندگی بوتان در رشت و ایران رادیاتور رشت
نمایندگی بوتان رشت
نمایندگی بوتان رشت